Foglalás és lemondás

A megnövekedett betegforgalom miatt, szeretnénk ha mindenki mihamarabbi ellátásban részesülhetne ! Mivel az utóbbi időben sokszor előfordult, hogy betegeink lemondás nélkül nem jelentek meg az időpontokon, ezért új foglalási rendszert vezetünk be. Az időpont foglalási díj mértéke 5000,-Ft, amely természetesen levonandó lesz a kezelés árából. A foglalástól számított 72órán belül kell a foglalási díjat rendezni, amennyiben ez nem jelenik meg bankszámlánkon, úgy a foglalás azonnal törlésre kerül! Amennyiben a lefoglalt időpontjára nem tud megjelenni, úgy egy rövid telefon vagy email is elegendő ahhoz, hogy ne vegye el a lehetőséget azon fájdalommal küzdő páciensünktől, aki türelmesen vár a sorára!

Ennek megfelelően a fogászatunkon lefoglalt időpontjának lemondása vagy módosítása 24 órával korábban ingyenes.

Amennyiben rendelésünkre foglalt időpontját 24 órán belül mondja le vagy nem jelenik meg a rendelésen, úgy elveszti a foglalási díjat. Ez alól kivételt jelent, ha Ön betegség miatt nem tud megjelenni és erről tájékoztat minket, illetve bármiféle előre be nem látható esemény következik be.

A foglalás módosítása díjmentesen 1 alkalommal vehető igénybe, többszöri módosítás esetén a lemondási feltételek érvényesülnek!

A foglalási díjat, amelynek mértéke 5000,-Ft, kérjük az alábbi számlaszámra átutalni szíveskedjenek:

Isis Dental Kft.

10104789-79979659-00000003

Megértésüket köszönjük!

Professzionális szájápolás fájdalommentesen, dental spa élmény!

Keresse új szolgáltatásunkat!